Jumaat, 25 September 2015

LANGKAH MUDAH UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN

JOHANNIS TEXTILE & APPAREL (JM0735314-K) adalah satu perniagaan yang menjalankan aktiviti membekal dan menjual kain (dyeing fabrics/kg) untuk kegunaan membuat pakaian dan t-shirt kosong (plain t-shirt), menerima tempahan t-shirt custom made (cut&sew pattern) serta menyediakan perkhidmatan cetakan dan sulaman berkomputer pakaian.

Ikuti langkah - langkah mudah untuk tempahan T-Shirt Custom anda.

KHAS UNTUK PELANGGAN BARU KAMI. RAMAI YANG BUAT REPEAT ORDER MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN KAMI SUDAH TAHU TEKNIK INI. 

Berikut adalah proses tempahan dan timeline sehingga produk siap.

.

LANGKAH 1 : Hantar ARTWORK / LAKARAN AWAL anda sendiri berserta MAKLUMAT TEMPAHAN seperti material kain, pilihan warna kain (kod kain) dan kuantiti kepada kami melalui email atau boring tempahan online untuk dapatkan pengesahan design serta SEBUT HARGA / QUOTATION. Semestinya anda akan nikmati harga Custom Made kami yang sangat berbeza. 

Jika perlukan khidmat design, pihak kami sedia membantu. Khidmat design adalah PERCUMA sahaja. Bergantung pada terma & syarat.

.
Borang Tempahan Online : 
http://bit.ly/1Kjswjm
Borang Tempahan Online : 
http://bit.ly/1Kjswjm
Borang Tempahan Online : 
http://bit.ly/1Kjswjm

.

LANGKAH 2 : Selesai PENGESAHAN artwork, kami akan berikan SEBUT HARGA  dan tarikh siap produk. Biasanya tempahan Custom Made mengambil masa 14 hari hingga 21 hari bekerja untuk proses menyiapkan produk bergantung pada tempahan anda dan jadual kami.

.

LANGKAH 3 : Jika bersetuju, anda boleh buat BAYARAN deposit iaitu separuh dari harga keseluruhan tempahan sebagai tanda pengesahan tempahan. Tempahan hanya akan diproses apabila anda selesai membuat bayaran deposit dan pengesahan tempahan sahaja.

Pengesahan Tempahan :

1.    semak maklumat tempahan & penerima (jenis kain, design tshirt, kuantiti tempahan, bahagian tambahan dan lain-lain berkaitan)
2.    pembayaran deposit & bukti pembayaran


.

LANGKAH 4 : Selepas produk siap di proses sepenuhnya, pihak kami akan menghubungi anda untuk pemberitahuan dan anda bolehlah menjelaskan baki bayaran sepenuhnya.

.

LANGKAH 5 : Pihak kami akan membuat PENGHANTARAN terus menggunakan khidmat kurier terus ke alamat anda apabila selesai membuat baki pembayaran. Kami menggunakan khidmat penghantaran terus kepada anda dengan perkhidmatan SkyNet dan ABX Express atau pilihan lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan